In oktober geef ik twee workshops bij mij thuis. Je moet goed ter been zijn want het vindt plaats op de zolder.

Ik woon in Almere buiten, niet ver van het treinstation. We starten om 11 uur en gaan maximaal door tot 15 uur. Ik zorg voor koffie, thee, iets lekkers. En voor de lunch. 

Deze workshops zijn geschikt voor schaal 1:12 en 1:16 poppenhuizen.

Op 5 oktober maken we een minibieb. Niveau gemiddeld. Je maakt gebruik van de materialen die ik in huis heb voor deze workshop.

19 Oktober maken we deze, altijd in vorm blijvende gordijnen. Ook hiervoor heb ik alles in huis maar als je een gordijn wilt maken dat perse moet matchen in je poppenhuis, neem dan zelf een lapje stof mee.

Er kunnen vier tot maximaal 5 mensen meedoen per workshop. 

Wil je meer weten bv over de prijs, neem dan even contact met me op.


Reacties