VINTAGE ACCESSOIRES

The finishing touches, ik had het er al eerder over, zijn het zout in de pap. Of de suiker?
In ieder geval liet ik me de afgelopen week inspireren door iconische vintage ontwerpen of jeugdherinneringen.

Ik ben nog van die generatie die zich herinnert dat op verjaardagfeestjes thuis glazen stonden met verschillende soorten/merken sigaretten. Ik weet nog dat óveral werd gerookt!! In de klas, de trein en bus, in ziekenhuizen, restaurants. Echt OVERAL!
En ofschoon ik me de tijd niet meer kan herinneren dat er een asbak in mijn eigen huis stond, weet ik wel dat er mooie exemplaren in de omloop waren.


En ook al rook ik zelf niet, in een poppenhuis met een zeventiger jaren interieur hóórt een asbak te staan. Het liefst in meerdere kamers, ook in de keuken. (yuck)
Daar ontwierp ik deze exemplaren voor. Zijn het geen plaatjes??

Overigens verkoop ik zo af en toe iets via Marktplaats dus volg me daar gerust. wie weet kan ook jij een echte Kittydesign mini aanschaffen.

Reacties