VERO bungalow

Die DDR huizen, ze boeien me mateloos. Daarom was ik ook zo blij om er weer een op de kop te kunnen tikken.

Deze Vero bungalow met twee kamers arriveerde als een plat pakket, alles moest nog opgebouwd worden maar als je al een beetje handig bent met Lego, dan kan dít ook nog wel.
Het ontbreekt me beslist aan de juiste meubels, er zal heus nog wel een langer stuk komen over hoe ik het inrichtte maar op dit moment wilde ik jullie gewoon laten weten hoe blij ik ben met dit huis. Alles is nog origineel: de glazen deuren, de planten, het behang! Die rare vlekken in het (wat verschoten) gras? Dat waren piepschuimen keien. Links, nét buiten de foto, is er nog een die er best goed uitziet, voor zover je piepschuim/keien in je tuin leuk vindt, maar de rest is nogal plat. Wonderbaarlijk genoeg niet kapot gepulkt of zo maar gewoon plát.
Anyways: wordt vervolgd. Geen idee wanneer maar twijfel er niet aan!

En terwijl ik twijfel wat ik met dit huis ga doen, kreeg ik van een vriendelijke medeblogger de tip om dat van hen eens virtueel  te bezoeken. Zó leuk!!


Reacties