Eindresultaat

De opname is wat vaag, dat ligt aan Youtube hoor, niet aan mij.
Maar om een heel lang verhaal kort te maken (Google wil dat je lange stukken schrijft om in hun zoekfuncties tevoorschijn te komen) dit is mijn nieuwe hobbykamer!!
Er is nog steeds een en ander te doen, er is nog geen aanrecht zoals gepland, noch zijn de wasmachine, diepvries en verwarmingsketel ingebouwd. Maar daar moet ik weer even voor sparen. En zo zijn er ook nog geen sierlatten boven de schuifdeurtjes geplaatst.
De eerste ruimte die je ziet daar is nog ruimte voor een grote tafel en klapstoeltjes. Mijn 'technische' gedeelte bevindt zich daar: mijn computer, de 3D printer. Ook staan daar de poppenhuizen waar ik mee bezig ben (gebed zonder einde)  en twee plankjes met spulletjes die ik graag wil verkopen.
Gaan we naar de tweede ruimte dan is het wel duidelijk dat je daar mijn pronkstukken staan maar ook al mijn knutselspullen en toch ook nog een enkel project waar ik nog helemaal niet aan begonnen ben (zoals een studentenflat van extra Lundby-verdiepingen.
Ik vínd het GAAF!!!
Ik ben benieuwd naar jullie reacties ;)

Reacties