Huishoudelijke artikelen

 Veel te veel tijd breng ik voor mijn beeldscherm door ondertussen ontwerpen makend voor de machine die 3D printer heet en die productie wil draaien.
Het is vandaag 1 april maar geloof me, ik vertel geen grap.
waar zijn de dagen van lekker hout zagen , behangplakken, vloertjes leggen.
Ik ben me even aan het toeleggen op accessoires, dat gebeurt als er al veel ruimtes goed zijn ingericht en de finishing touches kunnen worden toegevoegd.
Of ik voor iemand een vergiet wilde maken?
Ik maak geen verzoekjes maar twee dagen erna ging ik de uitdaging met mezelf aan: wilde ik niet of was ik bang dat ik het niet kón?
En ik kón het!! Een snoezig klein vergietje. Daarna volgde het Senseo-koffieapparaat, een waterkoker, en de Airfryer. Oh, ik vergat bijna die prachtige naaimachine!
Alles even leuk en de keuken van m'n poppenhuis ziet er helemaal áf uit. Zeker met ook nog eens een helemaal zelf ontworpen wasmachine.
Het vergietje staat trouwens op de eerste foto rechts op het aanrecht. Je zou het haast over het hoofd zien, zó klein.




Reacties