Laatste nieuwtjes

Hallo allemaal.

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat je je tot zo ver min of meer door Covid-19 heb weten te slaan.
Zelf ben ik het was rustiger aan gaan doen in poppenhuisland, iets meer tijd doorbrengen met je familie is ook belangrijk. En nu er meer vrijheden veroorloofd zijn, heb ik vooral veel tijd uitgetrokken om te gaan kamperen: zo ervaar je die vrijheid ook echt :)
Wel had ik altijd iets bij me om de avonduurtjes door te komen: een punchwerkje, stofjes en garen om kleertjes te maken voor m'n poppenhuisinwoners.

Sinds een paar dagen ben ik weer aan het knutselen, ik ben een oud 60-er jaren poppenhuis aan het aanpakken waarbij ik mezelf toesta om de teugels los te laten en meer te doen dan 'slechts' renoveren. Het huis is niet echt zeldzaam en ik kan me niet voorstellen dat de ontwerper van dit huis ooit de intentie had dat diens ontwerpen verzamelaarsobjecten zouden worden.
Een poppenhuis is om mee te spelen en dat doe ik nu volop! (Ofschoon nog steeds met een gigantisch schuldgevoel in mijn achterhoofd)
Het is de bedoeling dat dit een beach-house wordt, hou dit blog in de gaten!

Reacties