Zomervakantie

Terwijl ik dit schrijf, zit mijn zomervakantie er bijna op. Nog 'n paar daagjes thuis: opruimen en wassen wat er mee ging in de vouwwagen.
Een toch wat anders-dan-anders vakantie wegens het virus dat heel de wereld in z'n greep houdt waarbij we in Frankrijk heel vaak mondmaskers op moesten. 
En er was veel minder te doen aan cultuur, muziek, festivals, plaatselijke feesten. 

Helemaal zonder m'n knutselspullen kan ik niet dus ik toon jullie graag wat ik standaard meeneem.
Op de foto zie je m'n vakantie-ladebox met daarin m'n punch benodigdheden (van te voren heb ik al 'n plan in m'n hoofd van wat ik wil maken en díe klosjes selecteer ik en neem ik mee) dus garen, stof, naald, borduurring, tangetje etc.
Verder gaat m'n Lundby-man mee met lapjes stof, naald en draad, knopspelden en 'n schaartje. Voor t geval ik kleding voor 'm wens te maken.  Of voor 'n vrouwelijke versie, ze passen elkaars kleren dus dan dient hij als paspop.




Ik heb me beperkt tot wat punchwerk.
Een vanuit de losse pols ontworpen vloerkleed voor m'n nautisch poppenhuis met daarbij 3 kussentjes, waarvan 1 op de foto.
En voor de 'variatie' maar weet 'n zeventiger jaren vloerkleed voor de Lundby Stockholm.



Nemen jullie ook knutselspullen mee als je op vakantie gaat? 

Reacties